.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپايي 355 غرفه نمايشگاهي در گيلان

رئيس سازمان بازرگاني گيلان از برپايي 355 غرفه نمايشگاهي به مناسبت ماه مبارك رمضان و اجراي طرح نظارتي ضيافت در اين غرفه‌ها خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس سياوش اميني ظهر امروز در جلسه سازمان بازرگاني با اشاره به اقدام‌هاي اين نهاد در آستانه ماه مبارك رمضان اظهار داشت: اجراي طرح نظارتي ضيافت و تنظيم بازار رمضان 90 مي‌تواند طليعه‌اي مناسب براي تنظيم بازار بدون يارانه و نتيجه پرداختن به نوعي آمايش در اين عرضه و اعتماد به بخش خصوصي باشد.
وي همراهي، همگامي و منطق جمعي قابل قبول از طرف بخش دولتي، توليدكنندگان و واحدهاي عرضه كننده و دقت و ارائه الگوي مناسب مصرف از طرف مردم را موجب آرامش و اطمينان به حوزه عرضه و تقاضا عنوان كرد.
رئيس سازمان بازرگاني گيلان با بيان اينكه طرح نظارتي ضيافت در سراسر كشور در حال اجراست، خاطرنشان كرد: در اين طرح 120 گروه بازرسي به صورت ثابت و سيار با همكاري ناظران افتخاري در راستاي اجراي مطلوب طرح بازرسي و نظارت از مراكز امكان تعيين شده مي‌پردازند.
اين مسئول با اشاره به اينكه از زمان اجراي طرح نظارتي ضيافت در 10 تيرماه امسال تاكنون بيش از 33 هزار و 500 مورد بازرسي در گيلان انجام شده، افزود: از اين تعداد 888 مورد تخلف شناسايي و در قالب 767 فقره پرونده بالغ بر يك ميليارد و 400 ميليون ريال براي صدور راي به مراجه ذي‌صلاح معرفي شدند.
اميني خاطرنشان كرد: با هماهنگي‌هاي انجام شده تعداد 555 واحد صنفي داراي فروش فوق‌العاده در سطح استان در نظر گرفته شده كه با نصب بنرهاي ويژه حاوي مشخصات و ميزان درصد تخفيف قيمت مشخص شده‌اند.
وي ادامه داد: علاوه بر برگزاري 10 نمايشگاه در رشت، صومعه‌سرا، سياهكل، رودسر، رودبار، فومن، رضوانشهر، تالش، ماسال و آستارا، تعداد 34 فروشگاه بزرگ و زنجيره‌اي نيز در اين طرح مشاركت كردند.
به گفته رئيس سازمان بازرگاني گيلان، 12 مورد اين نمايشگاه‌ها با عنوان «هر فروشگاه يك نمايشگاه» كالاي مورد نياز شهروندان را مانند مواد پروتئيني، شكر، روغن، برنج، خرما و... در اين ماه عرضه مي‌كنند.
اين مسئول بيان داشت: مراكز فروش در شهر رشت نيز با بنرهاي اختصاصي و داراي مشخصات و آدرس فروشگاه‌ها در محل فعاليت آنها نصب شده كه راهنماي شهروندان است.
اميني با تصريح بر اينكه گوشت مرغ به اندازه كافي با نرخ مصرف كننده 31 هزار ريال در حال توزيع است، ادامه داد: بيش از يك‌هزار تن شكر نيز با نرخ مصرف كننده 12 هزار و 800 ريال براي مصارف ماه مبارك رمضان درنظر گرفته شده كه در مراكز تعيين شده فروشگاه قابل عرضه است.
وي با اشاره به پايين بودن نرخ گوشت گرم بسته‌بندي قابل عرضه در مراكز تعيين شده، تصريح كرد: در حال حاضر گوشت منجمد با قيمت 75 هزار ريال نيز آماده عرضه در سطح استان است.
رئيس سازمان بازرگاني گيلان اذعان داشت: تدابير لازم براي اختصاص كالاي كالابرگ ويژه ماه مبارك رمضان با هدف تنظيم بازار نيز در اين ايام پيش‌بيني شده است.
اين مسئول شماره 124 بازرگاني را براي دريافت اطلاعات مردمي و برخورد با متخلفان اعلام كرد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.137 seconds.